onsdag den 6. oktober 2010

New York, del II.

Så er det eftermiddag i New York - og her er skønt!
Vi har været ude og gå i byen - har bl.a. købt billetter til noget stand-up og vi skal *muligvis* ind og se et Late Show med David Letterman... Det finder vi ud af i morgen. Yay!

Vi tog til Time Square, solen skinnede, der har været ca. 20 grader C (67 grader F) - vi har spist morgen mad på Starbucks og cheesecake på Lindy's - og i den grad nydt nuet i "the Big Apple".
 
Ja, jeg ved ikke hvorfor han bare SKAL være med på alle billeder - men det vil han altså ;o)



L. elsker tydeligvis, når jeg får fremmede til at tage et billede af os. Men det er jeg altså helt, helt ligeglad med - ellers kan man jo ikke se, at vi har været der sammen.
Anyways. Som man kan se, er der virkelig lækkert vejr i New York.
Og stemningen - det er jo et kapitel helt for sig selv - man kan sidde i timevis og kigge på mennesker. Det er fantastisk. Store, små, med sjove hatte, med virkelig fedt tøj - eller rigtig ærgerligt outfit...
L. kommenterede i øvrigt, at A. var klædt som en rigtig New Yorker - ikke dagens dårligste kompliment. Stod altså også foran spejlet virkelig længe i morges. Og havde muligvis også planlagt hjemmefra, hvad jeg skulle ha på... *jeg ved godt jeg er lidt håbløs, med det der - men det må piger gerne!*


Cheesecake! Den smagte goooodt! Dog godt vi kun bestilte et stykke - man kan kun spise ½ pr. mand. Flødeskummen var lissom i vejen.
 
Og A. fik milkshake. Den smagte fantastisk. Af jordbær. Men smagte også en del af fløde. Sikkert med den højeste fedt% muligt... *pis* Godt der er træningscenter på hotellet! (Skal bare lige finde det).
 
Og her har vi så hotellet! SoHo Grand, som ligger på West Broadway. Ca. 15 meter op til nærmeste subway på Canal street. Gotta love New York! Ser det ikke bare blæret ud? Der står hver dag unge mænd og holder døren for os... A. er stadig i tvivl om, om de skal ha tips hver gang - så kan man jo hurtigt løbe tør for 1 dollar bills... Hmm. Må slå det op.

2 kommentarer:

  1. Ha ha Svigerinde...Kan nikke genkendende til det med fotos, jeg hiver også altid fat i fremmede så de kan tage fotos.... sådan skal det være!!! Lars, venner ect. elsker jo at have fotos bagefter ;o)Lækkert outfit du har på, ja! Ser virkelig skønt ud i NY... godt vejr, lækker mad og underholdning, I kan da ikke ønske jer mere??!! :o) Stort, stort knus til jer begge fra Laura

    SvarSlet
  2. Det er sjovt,for da jeg var derovre (skal afsted igen til December) var der bare så mange fremmede mennesker,som spontant tilbød at tage billede af mig og min ven sammen hvis De kunne se jeg stod og fotog. det var virkelig dejligt og jeg blev helt rørt- det sker sku ikk så tit herhjemme;) jeg vil tjekke jeres lækre hotel ud..leder med lys og lygte efter et godt eet,der ikk også ruinerer mig! men måske det er billigere i Soho end omkring TS og alt det der..Tak fordi jeg måtte kigge med:)) sikke skønne billeder af en pragtfuld tur i har haft:))

    SvarSlet